isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Träningsdags denna lediga dag

Publicerad 2012-10-10 11:14:00 i Livet efter GBP,

Snart ska jag ta mig iväg till gymet igen för att ta mig an ett spinningpass igen. Måste ju prova. Igen. Och det är bara en halvtimme långt. Kroppen värker idag, om det är för löpturen igår eller för att jag kanske är på väg att bli sjuk vet jag inte. Det får visa sig helt enkelt :)
 
I två veckor framöver har PTMicke satt mig på enbart konditionsträning. Därav spinningen :) Jag har stått stilla i viktnedgången länge nu och det är SÅÅÅÅÅÅ frustrerande!! Ja, jag har kunnat "missköta" maten en del och det har så klart en del i det hela. Varför jag gjort så tänker jag inte gå in på här, men man kan säga att jag till viss del föll tillbaka i gamla beteenden. Men jag vill ju inte det, så nu tar vi nya tag igen. Jag SKA lyckas!!! Har inte så långt kvar till mina första stora delmål och jag har gett mig 17 på att fixa dem till min 40årsdag!
 
Så, bara att dra på sig träningskläderna och pallra sig iväg på ett spinningpass. Sen tvätta fönster och städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela