isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Stolt dag

Publicerad 2012-05-09 06:16:12 i Livet i övrigt,

Ja, idag är jag stolt. Idag för 9 år sen var första dagen på mitt, hittills, rökfria liv. Lätt mallig över det :) 9 år av frihet fr rökning.

9 år.

Inte illa. Inte illa alls :)

Hoppas du får en fin dag :)
Uppdaterar... Det var ju igår det var... Förvirrad nattarbetare som har dålig koll på dagarna ;) Men inte mindre stolt för det! :D

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-05-09 23:01:12

Hej!



Är inne och kollar runt bland lite olika bloggar som handlar om GP-op. Jag ska göra en nu framöver. På måndag ska jag samtala med läkare så får vi se sedan hur lång tid det kan ta tills det är min tur=)



Fattade det som att du är nattarbetare, stämmer det? Jag jobbar nämnligen natten och tänkte kolla hur och vad du äter på nätterna då du jobbar? Vill gärna ha lite tips...=)



Ha det så bra och räkna med att se mig här inne fler gånger....=)))))



Mvh Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela