isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Sista natten

Publicerad 2012-05-14 04:58:58 i Livet efter GBP,

Nu har ca 2 h och 15 min kvar innan denna veckas nattskift har sin ände. Alltid lika skönt att bli ledig :)

Denna vecka har jag ju provat att avskärma mig lite från mediebruset (typ Facebook. Ja varför skrev jag om här)
Det verkar ha fungerat i alla fall. Och ingen är gladare än jag för det. Så jag fortsätter så. Jag vill hitta tillbaka till min kreativitet igen så jag fortsätter på inslagen bana. Jag kan hitta annat att göra än att befinna mig uppkopplad dygnet runt.
Denna vecka har jag läst mycket. Håller på att läsa bokserien Game of thrones som ju går som serie också :) Böckerna kan jag verkligen rekommendera om man gillar den typen av bok :) Jag försvinner långt bort till sagans värld som är fylld av riddare och vackra damer, trubadurer och narrar. Krig coh drakar, skräckvargar, vålnader och gengångare...Kan det bli bättre? Nä :)

Denna vecka ska jag även ta tag i träningen igen. Jag behöver få utlopp för den negativa energi som nästlat sig in i min kropp. Ja, och så behöver jag träningen desperat nu. Vill inte ha mer värk om det inte är "självförvållad" värk då förstås ;) Nu JÄVLAR!!! Och nu har jag skrivit det här och "duktiga flickan" i mig kommer att skämmas ihjäl om jag inte gör som jag skrivit. Och jag vill ju inte såra flickstackarn... ;)

Annars händer det inte så mycket i mitt trista liv. Inte jobbveckan iaf. Då sover och jobbar jag mest. Blir inte mycket tid över till annat.  Jag minns att jag lovade bilder på kläderna jag köpte i Spanien och jag ska försöka ta tag i det under veckan. Lovar ;)

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2012-05-15 07:57:08

Ah, vill också läsa dom! Har funderat på att beställa men det blir ju så dyrt, och jag är ju en sån där som vill ha alla böcker i min ägo direkt :) Lycka till med träningen söta du. puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela