isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Snart slut :)

Publicerad 2012-03-31 04:53:34 i Livet i övrigt,

Söndagens resa närmar sig med stormsteg... Och jag har inte hunnit packa en endaste pinal :/ Stora resväskan tog jag iallafall upp igår morse så den finns iaf på plats. När jag vaknat idag så ska jag börja packa det som kan packas. Måste tvätta upp lite kläder också innan jag får sova nu på morgonen. Tvättar mest hela tiden numera... Ett "kärt" nöje... Men jag har inte så mycket kläder längre som sitter bra. Jag hoppas på att få komma iväg på lite shopping i Madrid under veckan, få lite nytt :)

ÅHHHH vad jag längtar efter mina små flickor nu!! Jag har ju inte fått träffa dem på över 5 månader... Mosters små änglar :) Som jag ska kramas med dem! Ja...så mycket de nu tillåter att moster gör det förstås ;)

Ikväll ska jag tjäna ihop lite shoppingpengar också. En kväll i en krogdörr. Det var ett tag sen nu... Blir nog bra :)

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela