isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Lite nytt

Publicerad 2012-06-15 03:21:44 i Livet efter GBP,

Oj oj oj...ja, uppdaterat här har jag inte gjort på länge... Men jag har inte haft inspiration...inte alls faktiskt. Men men, så är det ibland :)

Just sitter jag på jobbet och gör en extra natt. Har inte hunnit sova alls innan och tröttheten börjar ta ett fast grepp om mig... Men jag kämpar emot :)
Jag kämpar också mot kladdkakan som ligger ute i köket och lockar på mig. Den försöker alla knep... Men det är en kamp jag vinner inatt iaf!

I tisdags var jag och tränade. Mitt älskade Cross-fit! Det har jag inte gjort sen innan operationen och nu var det dags. Åh, så skoj det var!! Och satan i gatan vilken träningsvärk jag har nu!! Det är inte att leka med... Imorse när jag vaknade upp hos väninnan L i Paradiet så funderade jag allvarligt på hur jag skulle ta mig ur sängen, och om jag gjorde det visste jag att jag inte skulle ta mig ner för trappen... Jodå, jag tog mig ner, under stånk och stön, påhejad av Ls fniss :) Hade jag fattat hur ont jag skulle ha nu hade jag skrattat då jag med. Det är ingen lek!! Hahahaha! Och imorgon kör jag igen! Underbart! Längtar redan...

Nej, måste upp och vandra lite så inte kroppen stelnar till igen...om jag tar mig upp ur stolen vill säga :) Måste i alla fall ha en kopp te så jag kan hålla mig vaken resten av natten :)

Kram på er och ha en underbar helg!

Bjuder på en gammal bild fr Paradiset :)

Kommentarer

Postat av: Fire

Publicerad 2012-06-15 07:17:35

Det är bra tjejen! Kämpa på!!!

Postat av: Marie

Publicerad 2012-06-15 12:37:23

Vad duktig du är! Jag önskar att jag hade tid att ägna åt mig själv och lite träning, men det kommer nog!! Först jobba!! Kramar o trevlig helg//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela