isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Semester

Publicerad 2012-07-02 11:45:20 i Livet efter GBP,

Idag börjar min semester officiellt :) Jag var ledig förra veckan också men det var min ledigvecka efter att ha jobbat natt i en hel vecka :)

Jag spenderade flera dagar i Paradiset hos min väninna L. Njöt av lugnet och av hennes underbara sällskap.

Nu är det inte många dagar innan det jag längtat efter sker... På onsdag styr jag och P bilen mot Göteborg och konserten med MADONNA!!!! Som jag har längtat! Sen kommer jag också att få träffa fina Icka och hennes fina familj. Längtar massor!

Träningen då? Jodå, jag har kommit igång igen och det känns underbart! Har hittat rätt tränare som inspirerar mig och kan pusha mig :) Jag tänker också annorlunda som jag tror att jag skrev om i förra inlägget. Jag försöker tänka positivt hela tiden, och ha en positiv inställning till allt nytt. Idag t ex verkar det som han vill att jag ska sätta mig på en spinningcykel...Jisses...Men måste ju testa. Jag kanske tycker att det är superskoj...det vet jag ju inte förrän jag har provat, eller hur? :)

Dags att ringa lite samtal. Väntar först på att distriktssköterskan ska ringa tillbaka så att jag förhoppningsvis kan få min B12-spruta innan jag åker på onsdag.

Ha en underbar dag därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela