isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Sparka tuppen ur sängen

Publicerad 2012-01-25 10:20:47 i Livet efter GBP,

När jag klivit av en nattpassperiod har jag lite svårt med sömnen... Var gristrött igårkväll så somnade halv 11 på kvällen...Och vaknade...ja, 02..33 stod det på telefonen... Hur jag är ropade och lockade på John Blund så kom han inte med sin sömnsand. Gringe jävul! ;) Så när tidningen landade på hallmattan klev jag upp och gjorde mig en kopp te och hade en lugn stund i stillhet. Det behövs det också.

Nu är klockan strax efter 10 och jag har hunnit: lättstäda, tvätta en maskin tvätt, gått till ICA för att hämta ut mitt paket från Ellos (assnygga skor och en träningsBH som jag hoppas kommer att passa) och nu sitter jag här och gör ett litet inlägg :) Jag väntar på en bekant som ska komma hit och presentera några produkter..vet inte vad det är, det visar sig. Jag kan ju lyssna iaf.
När han gått så ska jag iväg igen, ingen idé att stanna upp, då kommer jag ju att däcka och på så vis paja ännu en natt.

Jag ska ner till nya vårdcentralen som just öppnat för att lista mig där. Min underbara läkare och distriktssköterska har flyttat dit så jag hakar på som värsta stalkern...hehehe! Men när man, som jag, äntligen hittat en läkare som faktiskt lyssnar och inte bara skyller allt på min övervikt (ont i huvudet - du är ju tjock, förkyld - du är ju tjock...ja ni fattar) Hon är iaf helt underbar så jag hakar på till det nya :)
Sen ska jag ner tii´ll butiken där jag köpte min nya "bebis" och kolla om det kommit in nåt skal/silikonskydd och displayskyddsfilm till den. Jag håller tummarna :)

Just ja, ska förbi gymet och boka in tid för att bli visad runt bland alla apparater så jag kan komma igång nu. Hela kroppen skriker efter att få börja träna. Hormonmonstret kanske går att jaga bort på så vis? :)

Nu ska jag äta lite mellis innan han kommer.

Ha en superdag!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela