isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Snart dags

Publicerad 2012-01-29 12:42:31 i Livet efter GBP,

Om bara ca 3 timmar ska jag få min introduktion på gymet... Underbart!! Det är ca 4 månader sen jag var på gym och tränade och det ska bli så skönt att få svettas lite :)
Men först ska jag ta mig ut och ta en kortare promenad hem till mina vänner på en fika :) Solen skiner och det är en underbar, kylig vinterdag :)


17:36

Hemma igen från gymet :) Detta kommer bli bra, superbra! Känner mig taggad som tusan :D
Det är första gången som jag går på ett riktigt gym. Kändes jätteläskigt att gå ner bland alla människor. Trodde jag skulle känna mig obekväm och uttittad men så var det inte. Om det kollade så märkte jag det inte, jag kör min grej. Sen hjälpte det att en kompis var där och hejade på mig :) En tjockis på gym borde ju vara bra, eller hur? :) Då gör man ju något åt sin situation :) Så jag förstår inte alls de gym som nekat tjockisar medlemsskap. Idiotiskt!

Nu mår jag bra. Nu kommer jag igång med min träning igen och jag får min dos endorfiner som jag behöver för att vara glad och må bra :) För mår bra, det gör jag. Jag känner mig lycklig och nöjd.  

Kommentarer

Postat av: tess

Publicerad 2012-01-30 11:28:31

Du är så duktig gumman!!! Alla människor hör hemma på ett gym, det är ju en investering för framtiden. vi måste ses nån dag <3 Puss du vackra

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-01-30 11:38:07

Skönt !Träning är bra för hjärnspöken :) Och jag har aldrig skämts på gym. Tvärtom har jag känt mig stolt FÖR ATT jag faktiskt är där! Som du säger, jag gör ju något åt situationen liksom. Den som inte "godtar" är det något fel på!



Lycka till!!

Kram!

Postat av: Madelene

Publicerad 2012-01-30 22:24:04

heej, jag köpte dem på stadium för 499:- för ca 2 veckor sen. Såg skylt på dem senast idag, så tror dem finns kvar :) Kram

Postat av: Madeléne

Publicerad 2012-01-31 08:05:45

Reebook. Dem var på rean. Har kostat 1300:- tror jag det var:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela