isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Årets första jobbnatt

Publicerad 2012-01-04 02:06:19 i Livet efter GBP,

Sitter här på jobbet och försöker hålla mig vaken, årets första jobbnatt :)

Min födelsedag firade jag med tårtkalas (nåja, tårtan blev utbytt mot glasyrtoppade muffins, men det verkade gå bra *ler*) För första gången hade jag bara hembakat på kakfaten :) Jag tycker verkligen om att baka, både sötsaker och bröd. Lite skoj också att jag kan äta lite av vad jag bakar också :) Även om det under dessa dagar blivit lite väl ofta av den varan. Så nu är det tillbaka till normallivet igen, dvs äta bättre :) Det kommer min kropp också att må sååååå mycket bättre av! Det var längesen jag kände mig så här däst...

Och ikväll, när jag duschat innan jag skulle iväg till jobbet, fick jag en liten överraskning.... För 3e (!) gången inom loppet av en månad får jag nu mens...Igen liksom??? vad fasen är det som händer??? Jag mår inte dåligt eller nåt men jag börjar ju fundera... Det verkar som om den kommer också varje gång jag har jobbvecka nästan... Nåja, jag hoppas att det är friskhetstecken, men jag måste nog ringa och kolla iallafall.

Idag gjorde jag mig förtjänt avv ordförande i klantklubben... När jag stod i duschen så tappade jag först schampoflaskan, sen tvålen. När jag böjde mig fram för att plocka upp tvålen så tjongade jag i pannan rakt i handfatet...! Trodde jag skulle svimma, så ont gjorde det. Men hade inte tid att oja mig för länge, skulle ju till jobbet...Så nu sitter jag här med en bula i pannan som börjar bli blå och ont... Tur det går över :)

Nej, om jag skulle ta och....tja, jobba lite.... händer inte mycket här just nu så kanske skulle jogga lite genom lokalerna :) Lite träning på natten så här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela