isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Störda sömnvanor

Publicerad 2012-02-07 06:10:35 i Livet efter GBP,

Alltså...03.01... Då tyckte min kropp att "Nu är det morgon! Dags att vakna" Ehhhh...nej? Men kroppen har sagt sitt och jag kan inte göra annat än lyda... Så 04.15 gav jag upp och kravlade mig ur sängen och åt frukost. Rensat lite i köket. Kan inte förstå vem det är som kommer och stökar ner hela tiden...? Speciellt när jag jobbar natt...hmmmm... Måste vara den där Ingen som ställer till det..

Nåja, jag misstänkte att jag skulle vakna så här astidigt så jag bestämde mig redan igår kväll att om så var fallet ska jag ta mig till gymet och köra ett pass. Mitt allra första riktiga pass på nya gymet, och mitt första riktiga gympass sen operation. Som jag har längtat! :) Men först avnjuter jag en kopp te i soffan m Rachel Ray som sällskap.

Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-02-08 12:34:25

Halloj! Jag har sovit pissdåligt de senaste nätterna också, håller på att somna här på jobbet nästan :( Men det kanske är för att det börjar bli ljust igen? // Jennifer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela