isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Jag har sorg...

Publicerad 2012-02-20 21:59:42 i Livet efter GBP,

Jag har ju hört talas om att smaklökarna kan ändras så här efter operationen... Trodde att det mest handlade om att jag skulle gilla sånt som är bra för mig.... Men nu är det inte bara så.
Jag har sorg. Jag har provat 2 gånger nu med samma resultat....


Mina ÄLSKADE Cheezballs smakar inte lika gott längre!!!!!! Buuääääääää!!!

Jajaja...Lika bra det kan jag tro...

Jag har nu börjat min ledigvecka som jag längtat efter så. Planen för veckan är att få in 2 träningspass minst, gärna 3. Men jag måste få min inflammation att ge med sig i knä och höft så att jag kan börja gå promenader som jag "älskar" så... Men, som jag brukar säga numera - Bara att gilla läget :)
Jag kan ju inte äta Voltaren, som jag nämde tidigare (ja, magen har blivit bättre nu äntligen) så jag håller på att smörja med Voltarensalva istället. Salvan har som inte lika effekt. Och jag kan inte smörja alla ställen som skulle behöva det. Önskar att jag kunde fortsätta med tabletterna eftersom de hade effekt även på de andra ställena som jag har ont på men men...

Näää...om man skulle ta och krypa ner under täcket och sova lite jag orkar upp imorgon bitti och träningspasset :)
Sen orkar jag inte lyssna på grannarna som ligger och hostar... Ja. Det är lyhört här. Otroligt lyhört. Man hör tamigtusan allt genom dessa pappersväggar... Allt.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-02-21 14:47:47

Det där med smaklökarna är verkligen knasigt! Jag tycker ju mjukt bröd och fläskkött är asäckligt numera. Något jag verkligen älskade förr...Men men, man får "lära om" smaklökarna. Och helt ärligt, hur goda cheezeballs än kan vara så är dom ingen bra diet för oss nu...klistrigt kletiga i magen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela