isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Nya upptäckter igen...

Publicerad 2012-04-22 02:31:45 i Livet efter GBP,

Jag kan nästa bita mig själv i tån.

Jag kommer åt att tvätta nästan hela ryggen.

Och jag är helt säker på att om någon såg mig när jag ligger i soffan och bänder på mina ben (försöker bita mig själv i tån t ex) så skulle de ta i mig på Säter :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-22 06:53:01

hahahah underbara du pöss på dej

Postat av: angelica

Publicerad 2012-04-22 15:51:18

Tack så mycket. :-) jag mår faktiskt väldigt bra. Visst är det härligt med alla dessa nya upptäcker :-)

Postat av: Ingela

Publicerad 2012-04-23 08:26:18

Hur kom du på idén att se om du kan bita dej i tån!? Haha! ;-)

Postat av: tess

Publicerad 2012-04-23 09:29:58

Hahaha själv blir jag bara tjockare och tjockare, får vara glad om jag kan knyta skorna snart!

Postat av: \majja

Publicerad 2012-04-23 15:53:24

hm Det har jag inte provat, måste nog se om jag också kan det!

Postat av: Heidi

Publicerad 2012-04-24 20:54:25

Javisst är det svårt att inse hur långt man kommit ibland. Man får se till att verkligen påminna sig själv med före-efter-bilder och titta på gamla kläder etc hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela