isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Söndagkväll

Publicerad 2011-09-25 22:25:50 i Kampen för en GBP-op,

Nu sitter jag (nåja ligger mest ner) här i soffan framför TVn och magen står nog i 4 hörn... Jag tyckte att det var en briljant idé att , så här dagen innan flytperioden börjar, sätta i mig en halv påse chips... Behöver jag säga att jag ångrar det beslutet något oerhört just nu? Nej, just det. Men nu har jag gjort det och som det känns nu kommer jag inte att vara så sugen på det på bra länge nu... Hu!
Imorgon ska jag till VC för att ta prover inför förundersökningsbesöket på kirurgen om tre veckor. Om 4 veckor ligger jag nu i sängen på avdelningen och är troligen så sjukt nervös inför Dagen D... Samtidigt längtar jag så mycket. Jag har aldrig varit särskilt bra på att vänta på saker. Jag menar "Den som väntar på något gott..." -väntar ALLTID för länge! Men nu ska jag börja med att ta mig igenom flytperioden. jag har soppor hemma och är redo. Det är bara att gilla läget.
Tack för allt stöd!
(Och varför kan jag fortfarande inte dela in i stycken?????? Hur fan gör man?? Jag blir snart GALEN!!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela