isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Dagen D nr 2/2

Publicerad 2011-09-15 10:44:35 i Kampen för en GBP-op,

Japp! Alldeles rätt. Nu är det dags.
Jag trodde inte att det var sant när jag klev upp igår och gick för att hämta posten. Där på golvet i hallen låg det, brevet. Jag trodde först att jag såg i syne och att det inte alls stod Landstinget på kuvertet men det gjorde det!!!! Händerna skakade när jag satte mig i soffan för att öppna brevet.
Den 17 oktober ska jag in på förundersökning och under v 43 är det planerat för operation. Troligen på måndagen enligt min dietist.
Jag vet inte vad jag ska säga, eller göra, annat än att jag kan inte sluta le :) Det känns bara så.....så.....så....





UNDERBART!!!







Kommentarer

Postat av: Vronkan

Publicerad 2011-09-15 16:48:12

Grattis! :)

Postat av: Nina

Publicerad 2011-09-16 22:57:39

Äntligen:-)

Ses på söndag.

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-09-18 09:07:38

Roligt att få ett datum på när ens liv ska förändras. Eller rättare sagt förbättras :)



Håller tummarna för dig, det brukar gå jättebra. En rutinoperation nu för tiden :)



Snart är det du som kan lägga upp före- och efterbilder (det är en suverän känsla att få se bilderna på sig själv efteråt). Tiden kommer att gå så fort tills du är där, jag lovar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela