isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Shoppingdag

Publicerad 2011-10-20 08:45:39 i Kampen för en GBP-op,

Dagen kommer att spenderas i shoppingens tecken. Mycket att fixa med inför helgen :) Nej, inte inför min förestående operation och tid på sjukan utan andra skojigheter :)


Ställde mig på vågen i morse och jag ser att jag har en chans att komma ner under min gamla "skräckvikt".... Det vore helt fantastiskt om jag kunde det! 0,9 kg fattas det... Så motionen jag får genom att ränna i affärer med syster borde väl hjälpa till eller...?? ;)



Fredag, lördag, söndag kvar.... Det närmarar sig med stormsteg... Jeez!!! :D

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-10-20 19:20:52

Men förståår du hur snart det är?? Gud så spännande! Jag ska hålla tummar och tår! Vet du vilken tid du ska opas eller ska du ringa in dagen innan?

Jag skrivs in den 9 nov och det ska undersökas och grejas i ca 3 timmar. Sen får jag åka hem och på kvällen ska jag ringa in för att få optiden dagen efter. Jag HOPPAS ju dom säger att jag ska vara där kl 8..Fy farao å gå å vänta hela dagen. Jag kommer var lipigt nervös!

Stor kram!

/Jessica

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-20 21:51:07

Hej!

Nu är vi snart framme vid dagen D :)

Hur gick det för dej i frådan om dina P-piller?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela