isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Härlig dag

Publicerad 2011-10-19 22:17:21 i Kampen för en GBP-op,

Min fullspäckade dag har varit alldeles underbar! Började dagen med att hälsa på M som gjort en grej som jag köpt som present. Detta följdes av samtal per telefon med vänninan som gjort samma op som jag och varit alldeles undarbart rar och svarat på alla mina konstiga frågor.


Te och alltid lika intressant och tankeväckande samtal med nyfunna piratvännen. Kloka råd och inlägg och synvinklar som jag inte tänkt på... jag tackar :)


Hann även med kortis med vänninan/syster. Jag fick låna hennes bok med kaloritabeller. Kommer att komma till användning :)


Hämtade älskade syster och lilltrollet på station för vidare insmuggling hem till mig. Mor visste inte om att de skulle komma så minen hon fick när jag lockat hit henne på en fika, under förevändningen att jag ville prata om min oro inför operationen, var obetalbar :D Underbart!


Nu sitter jag här i min ensamhet framför TVn... För att citera Sid (Ice Age3) : "Jag är en ensam ensamstående ensamvarg..." Jag väntar på att någon av min lite mer datorkunniga vänner ska ringa tillbaka och förhoppningsvis lösa problemet till att touchpad på min 4 månader gamla dator har slutat fungera... Fan!


Jag är så otroligt glad att jag har mina vänner!! De förgyller verkligen mitt liv! Jäg älskar er!


Nu ska jag se om jag får tag på en datorkunnig...


4dagar kvar till inläggning... IIIIIIIHHHHHH!!!

Kommentarer

Postat av: Icka

Publicerad 2011-10-20 23:02:26

Du vet väl , min vän, att fastän jag inte är där fysiskt så är jag med dig ändå.



Hälsa syster!

Kramis och gnägg.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-23 23:06:07

jag tackar jag tackar.



puss på kind

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela