isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Det rasar

Publicerad 2011-10-29 11:41:03 i Livet efter GBP,

Alltså...Här går det snabbt neråt... Jisses! 11.2 kg sen flytstart, 5,1 kg sen operation... :D Inte trodde jag att det skulle kunna gå så här fort? *dansar runt lite*

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-10-29 15:01:54

Visst är det helt underbart :)

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-10-30 17:22:48

Milde!! Grattis!! Jag njuter av att höra detta :)

Postat av: Tizzie

Publicerad 2011-10-31 07:47:45

Men jösses, jag kommer ju inte att känna igen dej!:)

Är såå glad för din skull:)

Postat av: Nina

Publicerad 2011-10-31 20:19:40

:) :) :)

Postat av: Sussie

Publicerad 2011-11-12 19:33:28

Det går snabbt i början men det avtar sen ;)

Jag har gått ner ca 33 kg sen jag gjorde min operation den 26 april i år...men de senaste 2 månaderna har jag nära på stått still :(

Men ett STORT LYCKA TILL till dig!

Kika gärna in på min blogg om du är nyfiken och undrar du något är det bara fråga :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela