isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Dan före dan...

Publicerad 2011-10-23 14:55:42 i Kampen för en GBP-op,

Ja det könns lite som dagen före julafton idag. Om någon timme ska jag bege mig mot stora sjukhuset och läggas in på avdelningen. Imorgon ska det ske. Många års väntan över... :D

Måste packa nu och duscha.


Ha det till vi ses igen :)


Och TACK alla som kommenterar och lägger så fina, varma inlägg! Stor KRAM till er!!!

Kommentarer

Postat av: Annika Hjärterström

Publicerad 2011-10-23 19:47:51

Åhhhh vad kul, kram och lycka till, jag kommer att vänta här med spänning att få höra ett "pip" från dig //Annika

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-23 20:16:26

Ja, herregud, nu är det dags! Det pirrar som aldrig förr i magen!

Önskar dej all lycka, så hörs vi av igen när våra nya liv har startat!!

Kramar till dig!!

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-10-23 20:36:07

Kommer tänka på dig i morgon. Det kommer säkert gå jättebra. Du har varit så duktig....



Många kramar :)

Postat av: Lina

Publicerad 2011-10-23 23:06:47

Jag håller alla tummar och tår!

Postat av: Tizzie

Publicerad 2011-10-24 10:04:28

När jag skriver det här är det förmodligen mitt i din livsförändring:)

När du läser det här är det klart!!:)

Tänker på dej!

Kram

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-10-25 06:18:59

Hoppas allt gick bra. Väntar med spänning på att höra hur allt gick



Tänker på dig, kramar

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-10-26 23:58:51

Hoppas allt har gått bra !

Tänker på dig :)



//Hanna

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-10-27 16:54:27

Ville bara kika in och säga hej och hoppas du mår bra! Ser fram emot en liten uppdatering...!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela