isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Tillbaka...

Publicerad 2011-11-05 12:55:09 i Livet efter GBP,

Tack för alla fina ord!

Jag mår mycket bättre nu, MYCKET bättre. Att bara få höra att reaktionerna var helt normala hjälpte en hel del :) Så nu är jag tillbaka på banan!

Helgen är fylld med besök så kommer inte hinna så mycket bloggande (som jag ju iofs redan är rätt kass på, sorry) På måndag börjar jag jobba igen och det känns riktigt bra att få komma in i rutiner igen :)


Ha en alldeles UNDERBAR helg!!

Kram

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-05 13:20:05

Vad roligt att du märker skillnaden med :) Det är helt fantastiskt!

Å vad skönt att du mår bättre nu!

Börja jobba på måndag ? Blir lite avis får jag erkänna. Där jag gjorde min op så sjukskriver dem i fyra veckor, å jag klättrar snart på väggarna här hemma :)

Kram

Postat av: Annika Hjärterström

Publicerad 2011-11-06 11:45:00

Skönt att höra att du är på banan igen :-D

Tack det samma (med helgen alltså)

Kram

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-14 18:02:43

För min del så har det iaf funkat med mannagryn. Det är ju så olika. Hoppas det går bra för dej med :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela