isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Semester

Publicerad 2011-07-28 12:33:13 i Kampen för en GBP-op,

Jag har ca 2 veckor kvar av min semester och vad sker då?? Jo, jag drabbas av förkylningen fr helvetet! Jag som skulle kunna träna massor nu när jag är ledig och har tid.... Skit!! Inte bra, men det är bara att gilla läget, dricka massor av vatten och ingefära-citron-honungste och vila...vila i massor. Måste bli friskare fort.
Positivt? Jag får vila :)
Snart får jag iaf besök av en väninna som vågar trotsa mina baciller :)
BTW: Varför kan jag inte dela upp texten i stycken? Jag skriver in så men när jag ska spara och publicera så dras texten ihop och min styckeindelning försvinner.... Det driver mig till vansinne!!!!

Kommentarer

Postat av: Yohanna i Las Palmas

Publicerad 2011-07-29 00:27:06

Krya på dig och jag vet att nyttig mat ÄR god. Jag är bara så trött på mitt sätt att tänka. Att så fort det ska firas så tänker jag på mat. Man kan fira på andra sätt än genom att äta.

Eller?

Det blev mat även här till slut ;)



Hälsningar

Yohanna

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-08-22 09:42:55

Jag har den automatiska redigeraren avslagen (väljer ändra redigerare längst ner till höger under inlägget) så att jag med själv kan välja storleken på radavstånd osv. Men då behöver man ju kunna lite html.



Ifall man vill använda sig av den automatiska redigeraren (som jag antar att du använder) så verkar det bara fungera med dubbla radavstånd ifall stycket innan har minst 2 rader. Dumt faktiskt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela