isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

En röst i natten

Publicerad 2011-12-20 01:12:28 i Livet i övrigt,

Det är jag det :) Första natten av 8 nu och jag håller på att trilla av stolen av trötthet. Men så blir det när man vaknar halv 6 på morgonen och sen inte kan sova mer än 1,5 timmar på eftermiddagen... Sweet lord! vad trött jag var när klockan ringde.... Tur att mamma ringde och väckte mig...
När man sen är stressad så glömmer man det mesta... Nejdå, matlådan kom med. Men jag hade en sak jag verkligen behövde handla för att klara natten....Nässpray. In på ICA där jag yrade runt; Proviva, juice, ost...tja, lite nattamat helt enkelt. Kommer upp på jobbet, löser av min kollega och varnar henne för att det är halt ute, hon går hem och jag blir ensam kvar... Blir täppt i näsan och DÅ slår dig mig.....FAAAAN!! Nässpray var det ju jag SKULLE handla!!! Crap! Jag kan ju inte direkt lämna min plats eftersom jag sitter helt själv. Mitt hopp var att nattväktaren, som kommer och kollar till mig, kunde köpa lite nässpray åt mig...Då kan det ju vara bra att kolla så att man har pengar också... Och det hade jag ju naturligtvis inte, kontanter alltså... Men som den ängel i gråa kläder han är (lika beroende av nässpray som jag kanske?) så hade han en med sig som jag fick ta. Han skulle köpa en ny. Så efter att ha tvättat och spritat pipen och sprayat ett par gånger så infann sig befrielsen av att kunna andas normalt igen :D
Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken hela natten också...Det är nästa utmaning...

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-12-21 08:38:11

men låt bliii nässprayet! du blir ju bara mer beroende av det. Fy dig :) Avvänj dig med Nazoil eller Renässans!

Men tur att vakten hade lite "hard drugs" till dig ;)



KRAM!!

Postat av: lina

Publicerad 2011-12-21 11:19:51

hej, tack :D va roligt! en beställd / "skräddarsydd" design kostar mellan 250 - 400:- beroende på hur mycket jobb det krävs. en design brukar ta mellan fem - sex timmar att göra. har du kollat min kategori "bloggdesign"? :) där finns några verk.



du mailar: [email protected] med allt du kommer på. dvs bilder, texter, önskemål om färg, mönster osv.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela