isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Dålig bloggare

Publicerad 2011-12-11 04:22:35 i Livet efter GBP,

Jag är inte världsbäst på detta, men jag har så svårt att skriva när jag inte har inspiration. Tycker inte jag lever ett så spännande liv. Speciellt inte under nattveckorna, då är det mest sova, jobba, äta...Ja och få i sig allt vatten jag ska få i mig. Det går iaf bättre och bättre. Hade mycket svårt i början att dricka just vatten. På jobbet går det lättare också, har en flaska jag kan sitta och smutta på hela tiden. Och så hjälper det ju till att jag nu kan ta större klunkar än i början.
I natt har jag provat att ha lite honung i mitt te...gick så där. Nej, ingen dumping, men magen knorrade lite. Min mage har inte varit riktigt bra senaste dagarna. Jag tror dock att jag kommit på orsaken... Hittade ett sockerfritt godis på ÖB som jag provade. Riktigt gott och utan bismaken av apartam. De använde nåt annat som jag inte kommer på nu, men min mage reagerade med att ja...bli lös. Bra, tyckte jag första dagen, eftersom jag hade problem åt andra hållet då (ja! det är en del skitsnack på mig nu, men vad begär ni kl 04.16 *ler*)
Nåja, jag kan säga att dessa karameller åker i sopen iaf. Jag vill inte att magen reagerar så här. Men, nu har jag testat :) Jag håller mig nog borta från det i fortsättningen och suger på en Läkerol om jag blir sugen :)
Fick just distanshealing från en kär vän och fick lite råd. Det tackar jag för! Ska försöka följa dem också :) Annars vet jag att hon kommer att påminna mig ;)
Nej, nu ska jag kolla lite mer på min nya serie. Game of thrones.... Rekommenderas skarpt!!!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela