isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

På G!

Publicerad 2010-10-19 18:26:59 i Kampen för en GBP-op,

Började dagen med ett pass på gymmet... Tänk att jag skulle skriva nåt sådant... trodde jag aldrig :) Men det gjorde jag iaf!! Hon körde hårt med mig idag, igen :) Och jag älskar det fortfarande!! Upptäckten för dagen var att jag, till min egen oerhörda förvåning, faktiskt redan förbättrat min kondition lite! Fantastiskt!! Jag var inte heeelt död redan efter uppvärmningen på crosstrainern, och flåsade inte som en gigantisk blåsbälg förrän efter boxningen som var nästa grej... SÅ skoj!! Första gången var jag komplett slut efter uppvärmningen redan, klarade ju inte ens 5 min... Sånt här gör ju att man blir peppad att fortsätta.

Andra positiva effekter:
Jag är inte alls lika godissugen, just nu iaf och har inte varit heller på ett tag nu. Tänker inte ens på det så mycket. Jag köpte mig lite lördagsgodis i helgen, men gav bort mer än halva påsen till mamma.

Jag är fasiken duktig!!

Kommentarer

Postat av: Vronkan

Publicerad 2010-10-19 19:00:09

Tummen upp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela