isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Pust och stön

Publicerad 2010-11-11 13:12:20 i Kampen för en GBP-op,

Vaknade imorse och kände att idag, idag vill jag bara ligga kvar i sängen och inte synas av någon, ligga i soffan och bara kolla serier.... Men jag tog mig upp, åt frukost och så bar det av ner till rehab för en date med plågoanden "Jillian" :) Styrkepass som garanterat kommer att ge mig träningsvärk, framförallt i magen :)

Varje gång jag kommer dit får jag frågan om jag haft någon träningsvärk och dum (?) som jag är svarar jag ärligt att nja, lite men inte mycket... Magen har jag ju bara haft träningsvärk i en gång.... Och naturligtvis får jag jobba hårdare :D Det är såååååå underbart ju! Får ur mig en massa negativ energi samtidigt som jag gör något bra för mig och min kropp! Nästa steg nu är väl att gå dit och köra själv snart. Köper kort när lön kommer :) Styrke kan jag ju köra själv...

Jag har hittat ett nytt liv, med mer ork, vilket är fullständigt underbart! Jag har en massa värk fortfarande men inte på samma sätt. Jag har dragit ner på värktabletter bl a... Nu ska jag bara finna ut ett sätt att inte stressa mig själv så mycket... ordning i kaoset. Sätta mig själv i främsta rummet. För det är jag värd...i massor.. Måste bara övertala mig själv om att det är så också... :S

Ha en underbar, solig dag! Nu ska jag duscha och sen iväg på nästa sak....Ledig dag??? Hmmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela