isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Vampyrer

Publicerad 2011-11-16 16:12:15 i Livet efter GBP,

Efter att jag ätit ska jag hämta upp väninnan F för vidare färd till grannstaden för att kolla på nya Twiglight-filmen, Breaking dawn del 1. Hon är lite mer exalterad än jag, men det beror ju på att jag inte är vidare förtjust i filmerna. Törs jag säga det högt?? Eller blir jag lynchad?? ;) Verkar vara den enda som inte blivit frälst. Robert Pattinson får inte mitt hjärta att klappa fortare och han som spelar Jacob ser INTE ut som en indian... Och skådisen som spelar Bella... Please!!!!
Men jag  har ju sett de tidigare och jag behöver inte direkt betala för att se filmen så.... :) Och så behöver jag en anledning att ta mig ur morgonrocken och fixa till mig ;) Och att jag sen dessutom får umgås med en go vän gör ju inte saken mycket sämre :)

Nej, måste fixa maten innan jag ska iväg, det tar ju som sin lilla tid att äta numera :)

Biogodis? Tja, en Naturdietsmoothie blir det... Och vatten!! Måste dricka vatten!!! Mycket dålig på det...


Kram

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-11-19 19:44:53

Nä, du blir inte lynchad hehe men jag älskar filmerna och böckerna...(trots att jag är gammal) hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela