isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

En dag i solen

Publicerad 2011-11-15 19:07:16 i Livet efter GBP,

Idag har det varit en bra dag. Jag skjutsade mammas väninna till Falun för hon skulle på återbesök poå ortopeden efter att ha brutit överarmen. Min mamma är klok hon, hon förstod att det var nåt sånt här jag behöver för att komma ut från lägenheten. När mammas väninna var inne på sjukan så passade jag på att åka ner på stan och hälsa på kusin på jobbet och prova lite vinterskor.

Nu sitter jag här i min iskalla lägenhet inlindad i filt ovanpå fleecejackan och med ulltofflor. Jag hoppas att hyresbolagets nissar kommer hit imorgon och fixar elementen eller vad det nu är som är fel. Samma sak för 4e vintern i rad... Tröttnar på detta snart...


Snart kommer väninna T och håller mig sällskap en stund :)


Jag har fortfarande så svårt att få i mig vatten. Det bubblar och bubblar bara i magen... Tips någon?

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-11-15 21:14:40

Det var likadant för mig lääänge. Till att börja med verkar det vara så för alla men eftersom det inte fick över för min del testade jag att sluta med laktos och vips så var det över. Men lite bubbel får du nog räkna med några månader tyvärr.



Men prova att byta till laktosfritt - många blir tillfälligt laktosintolleranta efter operationen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela