isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Dålig bloggare

Publicerad 2011-11-14 21:54:59 i Livet efter GBP,

Ja, jag vet att jag varit supersämst på att blogga... Men det har varit jobbigt ett tag. Och är fortfarande jobbigt. Åker berg och dalbana dagligen. Det som håller mig uppe är vetskapen om att det kommer att gå över och det kommer att bli bra. Jag vet det. Ska bara komma till att känna det också :)


Jag är oerhört lyckligt lottad med underbara vänner som bara finns där. Tack!


Jag kämpar på med att försöka få i mig maten, men det går segt, men framåt. Matlusten är borta mestadelen av tiden och när jag äter blir jag mätt allt för fort. Och ja, jag äter i sakta mak.


Positivt idag:

Besök av två underbara vänner
Bra viktnedgång; -14,2 sen flytstart
Underbart, kärleksfullt mejl fr en mycket god vän

Hoppas du som läser har tålamod med mig, jag kommer att komma tillbaka. Snart hoppas jag :)

Kärlek till dig!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-15 15:30:42

Hej du, jag känner mig också lite halvmulen mellan varven. Det känns bara så j-la konstigt att jag faktiskt gjort detta?! Kroppsligt mår jag väl jättebra tror jag, men huvudet hänger väl inte riktigt med...Jag kan få jättedippar när jag bara tänker "va fan har jag gjort..?" Men sen får jag säga åt mig själv på skarpen att det här BLIR bra, hur skulle framtiden se ut som tjock..? Kanske hade det rullat på, kanske hade jag ökat mer i vikt..och det hade inte varit ok..



Men du är inte ensam om att inte känna "sprittande glädje". Vill du maila privat så gör gärna det.



Stor kram

/Jessica

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela