isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

BMI

Publicerad 2011-11-22 00:52:19 i Livet efter GBP,

Testade var jag ligger nu på BMIskalan.... Jag har gått från BMI 52 (Jag veeet...massor!!) till BMI 46,7. Det går neråt :)

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2011-11-22 20:07:39

Visst känns det bra :)

Grattis!!!

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-11-22 21:51:41

Grattis!! Det är ju stor skillnad :)



Postat av: Tizzie

Publicerad 2011-11-22 22:40:02

Härligt!!

Bra jobbat! Kämpa på nu:)

Kika in nån dag.

Kram

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-23 11:33:48

Härligt! Jag är lite anti det där med BMI eftersom det inte visar hela sanningen ju, till och med min läkare anser det även om han "måste" använda BMI-skalan inom landstinget (å deras normer)...Har vältränade långa vänner som har skithögt BMI utan att ha en fettgnutta på kroppen.

men, grattis till ett minskande BMI :)



Bamsekram!!

Postat av: Yohanna i Las Palmas

Publicerad 2011-11-23 22:00:39

Härligt att höra. Du låter gladare också ;)



Hälsningar

Yohanna

Postat av: Annika

Publicerad 2011-11-24 00:19:39

Härligt, grattis...du är på väg i rätt riktning :-D

//Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela