isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

4 timmars sömn

Publicerad 2011-12-12 15:56:51 i Livet i övrigt,

Det känns kanske inte helt ok att jag sovit så lite men så blir det när jag kliver av nattpassen. Kliver jag inte upp i skaplig tid somnar jag ju aldrig i natt :)
Snart ska jag iväg på lite teater :) Finaste lilltösen har teateravslutning och jag är bjuden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela