isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Operationen

Publicerad 2010-03-30 21:06:55 i Kampen för en GBP-op,

Nej, jag känner inte att jag har kommit så mycket närmare operationen. Som jag skrev i förra inlägget så kommer jag ju troligen att få vänta ännu längre än jag trott men.... Skam den som ger sig! Nu orkar jag inte tänka på den där skiten längre, det som händer, händer. Jag kanske t o m kan fixa detta själv?? Vore ju alldeles underbart fantastiskt!
Så vad gör jag då?? Jo, jag har ju börjat att träna lite mer än vad jag gjorde innan (vilket var noll och ingenting) Jag försöker komma iväg på vattengympan så ofta jag kan och jobbet tillåter. Och jag ÄLSKAR det!!!!! Håller även på att bearbeta mitt sinne att tycka om att komma ut och gå... Det går väl sådär meeeen....ska jag minska mig behöver jag även gå. Så bara att gilla läget :)

Jag avskyr fortfarande Landstinget för att de kan tillåtas att göra på detta vis men jag försöker använda min ilska och frustration till något som kan vara bra för mig också :)

Mitt första delmål just nu är att komma ner under min "skräckvikt" som jag lyckats passera :( Mycket illa!! Men blev ju också en till sporre :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-31 13:27:11

Vad duktig du är! Kämpa på!

Kram / Annica i Särna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela