isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Half ton teen

Publicerad 2009-09-19 14:06:38 i Kampen för en GBP-op,

Kollar på den dokumentären nu och känner mig arg. Arg på mamman som, som jag ser det, har misshandlat sin son genom att vara "snäll", dvs inte sagt nej till sin son. Och det visar sig att det är hos henne problemet eg ligger... Hon förlorade en son och när hon sen blev välsingnad m en till son så kunde hon inte hantera det. Han är nu 19 år och hon har sett till att han inte kan klara sig utan henne....Hon vill inte bli av med sin lilla bebis och om han inte kan röra sig så..... LÅT POJKEN VÄXA UPP!!!! Du har ingen rätt att vara så ledsen, det var DU som såg till att han nu riskerar att dö!

Jag har under ett längre tag känt mig rätt slut, utan hopp, men idag är det andra känslor :) Jag känner ett nytt hopp, en ny energi och lust att fortsätta kämpa för det jag vill ha. En underbar kväll igår, med underbara människor, nya och gamla vänner :) Nya vänner som ger en nytt hopp och en lyckad fortsättning :) Nu gäller det bara att göra alla undersökningar innan det kan bli verklighet så att det inte bli problem senare :)

Jag kan kanske börja leva igen, inte bara existera.

Inte fylla tomrummet med mat

Inte ersätta känslor med sötsaker

"Jag tänker, alltså finns jag" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela