isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Klädstorlekar

Publicerad 2012-02-23 20:25:23 i Livet efter GBP,

Upptäckte nyligen att jag inte har så mycket kvar i garderoben som sitter bra längre. Jag hade inte mycket kläder innan heller men nu är det katastrof. Jag har kanske 3 toppar som sitter ok fortfarande, för att de nog var lite för små från början.

Men vad har jag då för storlek numera?
Inte en jävla aning!
Så länge jag kan minnas har jag haft storlek megagigantisktskitstor...nåja, iaf de senaste 20 åren..minst. Jag har ju alltid varit störst.

Så imorgon, lönedagen, ska jag bege mig till Kupolens köpcentrum för att försöka ta reda på min nya storlek och förhoppningsvis hitta lite nya toppar.
Och jo, jag ska visst köpa kläder, även om jag kommer att växa ur dem snart. Jag får väl sälja dem sen då. Jag vill känna mig snygg och fräsch även på min resa neråt :)

"Tappar jag nåt hekto - låt det ligga" :)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-02-24 16:34:37

jag tyckte ju att vi GBP-ade och de som väntar på OP kunde byta kläder med varandra :) En megabloppis på någons blogg vore väl skitsmart. Jag har säckvis med paltor i stora storlekar som jag inte kan ha längre, men någon annan kanske vill ha! och någon smalare än jag kanske har vuxit ur nåt som passar mig idag :) Hade ju sparat pengar och även fått en att testa lite annat än det gamla svarta man alltid köper själv!

Försökte få någon å nappa men nä...ingen ville..Kanske en dum idé?



Lycka till med klädjakten!!

Kram kram

Postat av: Lina

Publicerad 2012-02-24 22:12:14

VAD HITTADE DU???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela