isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Dagen D nr 1/2

Publicerad 2011-09-07 22:49:30 i Kampen för en GBP-op,

Imorgon är det nu äntligen dags. Det som jag väntat på i alldeles för många år. Men det fanns nog en mening med det också. Hade jag fått min op då, för 3 år sedan, vet jag inte hur det hade blivit. Jag var inte redo då, jag hade inte kunskapen om varför. Nu har jag kommit en bit på vägen och jag är redo. Så redo som jag kan bli i alla fall.

Imorgon ska jag möta kirurgläkaren. Vad som händer på det mötet vet jag inte. Jag har faktiskt inte en aning. Men om jag ska gå på vad sköterskan på mottagningen sa så var detta mer ett informationsbesök, om hur operationen går till osv. Räknar med att det även är konsultation huruvida jag får operationen eller inte. För det är ju trots allt kirurgläkaren som har sista ordet. Så jag hålelr tummar, tår... ja, allt man bara kan hålla för att det ska bli bra :)
Jag är såååååååå NERVÖS!!!

Kommentarer

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-09-08 22:20:52

Jag hoppas det gick som det skulle på mötet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela