isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Veckans utmaning

Publicerad 2011-10-03 21:38:24 i Kampen för en GBP-op,

Ja, veckans utmaning kommer att bli att vara ledig och leva på soppa... Jobba natt på flytande diet var inte så svårt, träffar ju inte så många då... Risken finns att jag kanske låser in mig lite i lägenheten. Behöver ändå hålla på här hemma en hel del. Städa från golv till tak, inkl tvätta fönster. Detta kommer att bli intressant... Jag ber om ursäkt på förhand till de jag träffar för jag märker att jag har svårt att prata om så mycket annat än vad som komma skall. Mest det som finns i huvudet faktiskt... Hoppas ni står ut ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela