isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Fira lilla mamma

Publicerad 2011-10-22 14:48:05 i Kampen för en GBP-op,

Idag är dagen som jag och mina systrar jobbat med ett tag nu för att få ihop. Vi ska överraska vår älskade vackra mamma med en middag dit även hennes syskon m familjer kommer :) Och hon har inte en aning. Det enda hon vet är att hon ska vara festklädd och klar kl 17.30 :) Vi ahr sååååå skoj!! Och jag ska få äta lite mat :D Min dietist sa att självklart ska du äta lite gryta, bygg med grönsaker till istället för potatis :) Som jag ska njuta! Min allra sista måltid innan min pånyttfödelse :)


Hoppas du har en underbar lördag, det har jag. Hinner inte tänka så mycket på det som komma skall... ;)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela