isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Brrrr...

Publicerad 2011-10-16 20:59:53 i Kampen för en GBP-op,

Här sitter jag nu i soffan, med en kopp varm buljong att värma mig med. Fryser lite så det är verkligen super med lite buljong. Tack för tipset (Jessica tror jag det var..?) Minnet funkar inte så bra just nu...
Sista jobbnatten nu avklarad. Ser fram mot en vecka ledighet med diverse aktiviteter. Bl a ska jag imorgon till sjukhuset och träffa  avdelnings-, kirurg-, och narkos-läkarna. Ska bli intressant. Undrar om jag har alla frågor klara...?
Nu är det bara en vecka kvar..... EN VECKA!!!!!! Shit!!! Jag är verkligen nervös. Det kommer att gå bra, det är jag helt säker på men ändå...Tur att jag har en massa inplanerat under veckan att ockupera mina tankar med.

Kommentarer

Postat av: Tizzie

Publicerad 2011-10-16 22:01:22

En ynka vecka?!

Va tiden går fort:)

Du fixar det, det blir kanonbra!:)

Kram

Postat av: Heidi

Publicerad 2011-10-18 05:44:27

Du har så rätt. Det kommer gå jättebra :)



Du är jätteduktig måste jag säga också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela