isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Bröstsmärtor

Publicerad 2011-03-10 04:39:16 i Kampen för en GBP-op,

Ingen rolig natt nu...Sitter på jobbet och lider av bröstsmärtor, det bränner och svider och jag står knappt ut snart. Nej, det är inget livshotande. Jag får så här ibland bara när magen krånglar. Men det är verkligen asjobbigt. Så jag längtar verkligen hem nu så jag kan sträcka ut mig raklång på min säng och hoppas på att det kommer att släppa snart. Gillar inte att magen krånglar.

Min andra smärta är jag dock bara glad över :) Mini-Jillian körde hårt m mig i tisdags och det känns :D Baksidan av låren och axlar känns ordentligt :) Positiv smärta är bra smärta...?? :)
Jag är faktiskt lite stolt över mig själv som faktiskt håller i min träning. Visst har jag haft min neråtperiod men det drabbar nog de allra flesta. Men jag har tagit mig till gymet och jag har tränat. Jag ska villigt erkänna att jag nog vissa gånger har stannat hemma men men... Allra bäst är det när mini-Jillian är med, självklart. Ingen har kunnat peppa mig som hon gör! Men hon kommer ju inte att finnas för alltid så jag måste hitta energin att fixa detta själv. Tur att jag är envis som synden ibland ;)

Just nu är det lite tungrott, jag har mycket "skit" som dyker upp i mina tankar som jag stoppat undan vid tidigare tillfällen, som jag nu måste ta tag i och möta mina rädslor. Just nu försöker jag bara att identifiera dem igen och försöka se dem från ett annat håll. Bara jag kan ju förändra mig.... och det måste till en förändring i hela mitt liv...

Mest svammel kanske men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela