isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Trytande inspiration

Publicerad 2011-02-25 03:39:03 i Kampen för en GBP-op,

Öppnar för att skriva ett nytt, inspirerande inlägg men kan för mitt liv inte komma på något att skriva... hmmm....

Nej.

Blankt.

Träna m gummiband när jag kommer hem och sotarn gått. Jag ids inte ta mig ner till gymet så jag tar det jag har hemma denna gång. Måste ju komma igång med det också, hemmaträningen.



Positivt idag:

Samtalet m söta vännen V. Blir allt för sällan numera, då vi båda tydligen saknar liv ;) Dvs jobbar jämt.

Positivt alltid:

Mina älskade vänner som finns där. Puss!

Kommentarer

Postat av: Mini-Gillian

Publicerad 2011-02-25 12:37:22

Kom ner hit nu! Öppet 2½ timme till! Jag kommer att finnas i gymmet 13-14!

Postat av: Katja

Publicerad 2011-02-25 21:38:41

Sv: Jag låg och sov efter nattpasset... Tog en promenad innan jag gick in på jobbet för att göra en till natt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela