isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Sol ute

Publicerad 2011-02-23 13:42:22 i Kampen för en GBP-op,

men jag ska snart stänga in mig i mitt sovrum för att sova ett par timmar innan jag ska ut för att jobba natt.

Jag är ju inte den bästa på att uppdatera här och vad det beror på kan ju vara att jag inte har så mycket att tillägga i denna kategori varje dag. Eller ja, jag lever med min viktnedgång/fetmabekämpning varje dag, varje timme, varje sekund men vill inte verka tjatig... Samma frågor och funderingar snurrar ju runt i skallen konstant hela tiden....inte skoj att läsa sammma sak, i olika uttryck bara. Det är vad jag tror iaf.

Igår var jag och fick bli underbart plågad av min mini-Jillian :) Fick dock avbryta pga migrän som attackerade snabbt och effektivt. PISSED ME OFF!! Jag var ju på väg mot en suverän tid på passet jag körde.... Men migränen har under senaste veckan gjort sig påmind inte bara en gång utan flera. Jag som inte haft "riktig" migrän på flera år.
Men träningen var super! Fick boxas igen :D Slå ur mig lite negativ energi som byggts upp, underbart! Och träningsvärk har jag idag, bra det :)

Jag försöker se något positivt varje dag men vissa perioder är det så j-la svårt att hitta det... Som nu...då måste jag jobba hårdare på det och det är svårt när man känner sig lite apatisk.

Positivt igår: Jag tränade
Idag: Hmmm...vet inte än, det visar sig

Nu ska jag sova, kanske blir bättre i natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela