isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Mallig ;)

Publicerad 2011-02-01 09:45:59 i Kampen för en GBP-op,

Vaknade 06.02 imorse...Första tanken var ju naturligtvis att somna om och sova till klockan ringde men så tog någon annan över min kropp... "Duktiga flickan" kom på att det var en bra idé att kliva upp, äta frukost och sen ta sig ner till gymet och köra första passet på egen hand... Och det insåg ju jag också att det var en suverän idé :) Så sagt och gjort! Upp, äta frukost, titta på lite morgonTV och sen var jag nere på gymet 8.20 :)
Och jag är så stolt över mig själv idag! Jag lyckades genomföra passet, utan hejarop irl från mini-Jillian (jo, hon fanns i mitt huvud och hojtade ;) )
Dessutom lyckades jag förbättra min tid på just detta pass med lite mer än 3 minuter!!! Jag rockar!!! :)

Nu ska jag ta mig en extra tur ner till bilen (3 trappor ner, 3 trappor upp igen..) för att hämta telefonen som jag glömde där. Sen blir det dusch, lite lunch och sen åka och hälsa på bästa piratdrottningen och hennes lilla son :)

Ha en superdag!!!

Kommentarer

Postat av: Madelene

Publicerad 2011-02-09 21:44:11

Va du är duktig och kämpar Katja! Stolt jag blir över dig ska du veta! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela