isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Längtar..

Publicerad 2010-09-27 23:27:51 i Kampen för en GBP-op,

Riktigt längtar efter att det ska bli torsdag nu. Inte för att jag ska upp innan tuppen vaknar och åka och jobba utan för vad som sker efter jobbet... Då ska jag träna igen!! Ska bli SÅÅÅÅÅÅ skoj!!! Och att känna så här är helt nytt för mig! Jag har väl aldrig längtat efter att få träna i ett gym?!?! Världen är upp och ner... :) Att det skulle ta så här lång tid att fatta att man blir glad och pigg av att träna... Meen, bättre sent än aldrig :)

På onsdag hoppas jag att det blir vattengympa. Ledaren var sjuk idag så det blev inget av... Så jag håller tummarna för onsdag :) Annars får jag väl köra ett pass Zumba, som jag är riktigt nyfiken på.

Idag ringde jag till viktenheten igen för att kolla hur det går för min placering i kön...Men de var på möte... Så jag får göra ett nytt försök imorgon :)

Nej, nu måste jag krypa ner under täcket och få lite sömn, som ju faktiskt är mycket viktigt det också.

Kommentarer

Postat av: Cilia

Publicerad 2010-09-29 01:45:37

Sova ja... kanske man skulle göra, så man orkar med jobb + tripp till Gävle i ilfart! Men vettuva?! Jag är stolt över dej! Och så sant som du säger - Bättre sent än aldrig! Gäller det även när man ska sova? :D :*

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela