isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Hej och välkommen tillbaka!

Publicerad 2010-12-07 20:58:54 i Kampen för en GBP-op,

Ok motivationen har inte legat på topp. Eller...jag har inte känt mig på topp. Energin har gått åt till att hålla skenet uppe. Men så är det ju ibland.

Idag fick jag träna igen och efter detta pass känns det sååååå mycket bättre igen. Klarade saker som jag inte klarade för ett par veckor sen.... Som att ta mig upp i sittande fr liggande (en situp?)....MED en 5 kg boll! Flera ggr i rad.. Bra jobbat!!!
Sen intervall på crosstrainern. 20s köra, 10s vila*8ggr. Första gången klarade jag tydligen bara 6 ggr och höll på att dö. Denna gång körde jag 8 ggr.... 2 vändor!!! JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG!!!!

Fuck Jante!! Jag rockar!! :)

Kommentarer

Postat av: Vronkan

Publicerad 2010-12-08 00:11:40

Who the fuck is Jante?!

Han känner jag inte. Klart du rockar! :)

Postat av: patricia

Publicerad 2010-12-20 20:12:53

Fifan vad bra du är!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela