isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Trist fredagkväll...

Publicerad 2009-10-09 22:37:53 i Kampen för en GBP-op,

Det finns inte mycket att titta på TV en "ledig" fredagkväll, om man nu inte är helt inne på IDOL, vilket jag inte är. Men men, jag försöker hitta på andra saker istället :) Har faktiskt klarat hela dagen och kvällen utan att stoppa i mig en massa onyttigheter såsom godis :) Starkt jobbat av mig själv faktiskt!

Imorgon blir det jobb igen, skönt att få träffa lite människor. Jag blir så lätt OTROLIGT rastlös när jag inte "får" gå ut, men är man hemma sjuk så är man.

Jag har försökt mig på att se om jag kan göra fin design på min blogg också men jag fattar ingenting... Det lilla jag förstått är att man verkar behöva kunna HTML (?) och det är inget jag kan :( Så som det är nu så verkar jag få hålla mig till standard på denna sida....Och jag gillar inte att behöva vara standard! Jag är allt annat än standard!

Jag känner mig otroligt frustrerad över mig själv och mitt liv som det ser ut just nu. Jag är bara en enda stor arbetshäst som inte vet annat än att arbeta arbeta arbeta.... Jag har inget att leva mitt liv för....Ingen att leva mitt liv för, inte ens mig själv. Inuti betongklumpen jag gjutit runt mig själv sitter jag som en liten mjuk klump och försöker karva mig ut med en smörkniv i trä....
Nya tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela