isnusmumrikens

Här skriver jag om det mesta. Jag startade med att skriva om min kamp, och vägen till en Gastric bypassoperation. Nu har jag gjort den och jag skriver en del om det just nu, eftersom det tar upp det mesta av mina tankar för tillfället, men varefter tiden går kommer det även att handla om annat i mitt liv. Välkommen!

Besvikelsen...

Publicerad 2009-05-28 12:28:32 i Kampen för en GBP-op,

...är stor idag....Jag trodde inte att jag skulle känna så men det gör jag. Brevet fr. kliniken kom idag och de har en väntetid på 1 år(!) dit...1 år....Så jag kan tänka mig att det kommer att ta ca 1½-2 år innan jag får det jag vill nu.... DET hade jag inte räknat med...menmen, bara att bita ihop och fortsätta som jag gör nu och hoppas på att Landstingets hjul snurrar lite fortare. Men det var en hård smäll att ta och jag känner mig nu håglös.... SKIIIIIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad gör jag nu? Laddar om, planerar om och håller humöret upp....Fan...

Kommentarer

Postat av: Vronkan

Publicerad 2009-05-28 13:29:53

Sån är sjukvården.... Tragiskt.. Men you can do it!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här ska man kanske komma på nåt fyndigt att skriva så att ni ska få en hum om vem jag är... Hmmmm... En kvinna i sina bästa år, fantastisk på alla sätt och vis :) Jag är nyligen Gastric Bypassopererad och jag skriver här om livet före och efter, om tankar och funderingar, händelser från mitt liv i övrigt.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela